Garanție
Perioada de garanție este de 90 de zile de la data achiziționării produsului.
Garanția constă în remedierea gratuită a deficienţelor apărute la bijuterie în cadrul termenului de garanţie la deficiențele care nu sunt imputate cumpărătorului.
Garanția acoperă defectele demonstrabile prin expertiză. Personalul specializat va examina bijuteria şi va încerca să o repare. Dacă acest lucru nu este posibil atunci o vom înlocui cu un obiect nou, în cazul în care nu solicitați returnarea banilor. Înlocuirea bijuteriei se face numai după constatarea imposibilității folosirii acesteia şi numai dacă aceasta situație nu este imputabilă cumpărătorului.
Bijuteriile vor fi înlocuite dacă se confirmă faptul că un defect de material sau de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări şi nu purtarea neadecvată a bijuteriei de către cumpărător. În cazul înlocuirii, nu garantăm ca va fi livrat acelaşi model. Dacă nu este disponibil acelaşi model, se va livra unul asemănător, având o valoare echivalentă. Garanţia pentru bijuteria de înlocuire va fi valabilă pe o perioadă de 90 de zile de la data înlocuirii.
Reparaţiile şi ajustările sunt gratuite în perioada de 90 de zile, cât durează garanţia.
Nu se acordă garanție pentru bijuteriile: care au fost modificate de alt atelier sau bijutier; care au fost deteriorate din cauza purtării sau păstrării defectuoase de către cumpărător; la care nu s-au îndeplinit recomandările prevăzute în certificatul de garanţie.
Nu se oferă garanţie în cazul persoanelor alergice la metalul comun sau cu alte afecţiuni ale pielii.
Bijuteriile care vor fi returnate pentru reparaţii în perioada de garanţie vor fi primite de către noi numai după notificare scrisă la adresa de e-mail [email protected]. După notificarea către noi, veţi fi contactat şi veţi primi prin e-mail adresa la care trebuie să ajungă coletul. Costurile de transport vor fi suportate de către client (expedierea şi returul).
Coletele returnate fără notificare prealabilă nu vor fi recepţionate. Din motive de securitate nu scrieţi pe exteriorul ambalajului orice indiciu care ar putea dezvălui conţinutul.
Bijuteriile vor fi returnate pentru reparaţii în perioada de garanţie prin curierat rapid (exclus Poşta Română – PrioriPost) şi vor fi însoţite de ambalajul original cu toate accesoriile, documentele de provenienţă, certificatele de garanţie şi certificatele care atestă caracteristicile pietrelor preţioase (în original), după caz, şi o copie a documentului de identitate al cumpărătorului.
În cazul bijuteriilor cu pietre prețioase, nu ne asumăm sub nicio formă răspunderea pentru pietrele preţioase pierdute. Conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, art. 11 alin. 2, cumpărătorul nu poate cere înlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.
Termenul de livrare al bijuteriilor care intră sub incidenţa garanţiei este de maxim 15 zile lucrătoare. Acest termen se poate mări în funcţie de complexitatea reparaţiei. În acest caz cumpărătorul va fi notificat prin e-mail cu privire la termenul estimat de finalizare al reparaţiei.
Pentru defecțiunile neacoperite de garanție se pot efectua reparații contra unui tarif, în funcție de tipul bijuteriei și de complexitatea reparației.
Garanţia acordată nu afectează drepturile oferite de legea consumatorului şi de legea privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.